Vårruset!

Jaha, i tisdags så var det dags för Vårruset. Vilket gick väldigt bra, trotts att jag hade jobbat 8-14. Åkte till V-ås direkt efter jobbet så det blev lunch på Vivaldi!
Som jag verkligen rekomenderar, där kan man göra sin egen sallad och det är såå gott! Ligger i Gallerian på övervåningen!

Vi tog med oss maten till Lögarängen där start och mål ägde rum. Hade så sjukt tur med vädret, när vi åt så var det kvavt och regnet hände i luften. Men det han spricka upp och blev en ritigt trevlig och solig dag.

Gick lite i "byn" som dom satt upp där det fanns lite olika aktiviteter att göra. Så inväntade vi mammas jobbkompisar, som jag startade med.

Loppet gick väldigt bra med tanke på att jag inte har trännat någonting alls på flera månader. 5km på 33min ett helt okey resultat.

Nu har jag verkligen fått mersmak för att komma igång igen, så imorse så var jag ut och sprang en vända :)
Men ska till nösta år tränna lite så kanske man kan starta i den första gruppen och konkurera lite om första platsen! ;)










Peter Siepen var på plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0