Dear John!

Jaha, innan den 4 juni ska jag försöka att läsa klar "Dear John" Då den har premiär i Sverige. I den filmen så är det scener från den resturangen som jag gillade i L.A!
När jag var på flygplatsen i N.Y så köpte jag den boken så den är på engelska.
Sa till mamma igår att om jag hade varit kvar i USA hade jag nog redan läst ut den. Det gick mycket snabbare och enklare att läsa på engelska när man var där.

Det är rätt så lustigt att man ställer om sig så fort. När jag gick runt och shoppade så tänkte jag hela tiden på engelska. Hade diskussioner med mig själv om jag skulle köpa ett plagg eller ej :)

By the way, så är filmen "Dear John" ressigerad av Lasse Hallström.





xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0