1 Maj!

Först och främst ett stort grattos till Viktoria som fyller år idag!

Faktiskt så var det första Valborg på många år som jag inte gjorde nånting! Jobbade hela dagen igår så när jag kom hem så var jag helt slut. Länge sen jag va så slut efter en dag på jobbet. Känns lite som att man blivit för gamal för vissa saker. Fast jag tycker att Valborg har med åren "fade out" förrut så var det typ att Winbäcken öppnade för sommaren men tror inte dom öppnar upp förren midsommar nu. I och försig så åkte många upp till Uppsala för firandet så kan ju vara därför det blev så lugnt detta år.

Men i dag så har jag bara varit, hur skönt som helst. Pappa kom ner så ag bjöd honom på grekiskpytt. Men har kännt mig lite hängig hela dagen, så ikväll så fick det bli en hemmakväll med jordgubbar och popcorn! :)

Laddar inför nästa helg ist! ;)

Något som är tecken på att sommaren är påväg trotts det dåliga vädret, iaf idag, är att björkarna här har fått "musöron". Sa till mamma här om dagen att när det är löv på träden så kan man börja använda sommarskorna!
Gick igenom dom idag och tog fram några som jag måste ta och bla. klacka om. Vinterskorna fick åka in i garderobern igen.



xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0