Stranden!

Idag så blir det stranden! Ska bli runt 24grader!
Igår så gjorde jag Down Town medan Lisa jobbade, där nere finns allt man kan behöva ha. Hittade äntligen ett par sandaler med! Har haft jätte svårt att hitta några som passar, eftersom att jag har så små fötter.
Men hittade ett par riktigt fina för bara 10 dollar! Säljaren prutade ner dom själv med 5 dollar. Så det var ett riktigt fynd.


Hittade även lite mer men det kan jag inte skriva här, lite presenter till la familja!


Efter stranden idag  så ska vi till Beverly Center för lite shoppig. Hoppas hitta Convers till mig och William idag.


Vickan jag köper stl. 20 var inte mkt som skilljde. Har hittat låga varianter annars så fanns det bara i svart och rött. Men som sagt ska kolla lite mer idag.




xoxo

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Anna! :) Vad kul att du skriver lite, och ni verkar ha det bra! Fan va kul! :) Här regnar det idag och är typ 4 grader eller nåt! Hälsa Lisa och ha det så bra! Kram!

2010-03-28 @ 11:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0