Snart hem!

Imorgon så bär det av hem igen! Lite tråkigt nu när vädret är så bra här, men jag har verkligen haft tur med vädret. Idag är första dagen sen jag kom hit som det varit dåligt väder. Var riktigt kallt och molnigt, men framåt eftermiddagen så kom solen fram och det blev varmt i solen.

När vi kom hem från Down Town så blev det mat på Figaro! En Cesarsallad såå gott!

Nu så är Lisa i full gång och packar. Min väska är helt full nu men inget mot vad Lisas väska kommer vara!


Blev en del shopping nere i Down Town idag fast jag bara skulle ha nagellack. Ett par skor med kork-kilklackriktigt kollat på dom när jag var där nere sist men tog dom inte och idag så fanns det ett par kvar och i min stl! 23 dollar!

Blir nog inte nå mer bloggande nu fören jag kommer hem vilket är fredag morgon svensk tid.
Då ska jag försöka lägga upp lite bilder med!


xoox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0