Santa Monica!

Idag så har det stått solning på schemat! Det var sista dagen som det är varmt med innan vi åker.

Kan säga att jag fått ordentligt med färg plus att jag bränt mig ordentligt på bröstet och näsan. Ser ut som Rudolf med röda mulen!!!
Inte okey! Men men hoppas att det hinner lägga sig till jag kommer hem eller ja iaf tills på söndag när jag ska jobba.

Igår så träffade jag Lisas vän Elisabeth, en riktigt trevlig och rolig tjej. Vi satt ute på altan och drack lite och snackade massa skit. Lärde henne endel om Sverige.

Det är sjukt hur vi lever så olika liv. Bara att jämföra husen, där vi bor så är det gasspis och ugn. Ugnen har inget fönster så man kan inte se in plus att den är riktigt riktigt liten.

Vi har riktigt fräscht vatten som vi kan dricka direkt ur kranen, men här om du ska drick det måste du rena det först, men det blir ändå inte fräscht, det är nämligen klor i vattnet. Så när man sätter på vattnet så luktar det badhus!
Känns inte riktigt som att man blir helt ren när man duschar.
Bara en sådan sak som att de alltid går med skor inne, det blir helt sjukt smutsigt.

Nej, nu så blir det sängen imorgon så blir det en sista shopping nere i Down Town. Ska köpa ett nagellack och tvål.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0