Los Angeles!

Ja, nu så har jag sovit och piggnat till efter resan. Som jag aldrig trodde skulle ta slut.
Det värsta var att jag är ju så himla kort och har så korta ben, så jag nådde inte riktigt ner till golvet på flyget. Vilket ledde till att jag fick värk nästan kramp i låren. Blev även lite åksjuk. Men det blir nog inte lika illa sen när vi ska hem, eftersom att jag hinner stanna i N.Y nästan en hel dag så då ska det nog inte vara några problem, hinner man slappna av lite innan man ska iväg igen.

Men,men annars så gick resan bra. Vet att det är många där hemma som varit oroliga över mellanlandningen i N.Y, även jag själv, men det gick så bra som det kan gå. Alla var jätte trevliga och hjälpte mer än gärna till när jag frågade.

Nu sitter jag på mitt och Lisas rum och väntar på att ringa till mamma, sen blir det ut och försöka hitta någon bra lunch. Vädret är så bra som man kan önska och ska bli ännu bättre till helgen, hela 27 grader.
Satt faktiskt och åt min frukost ute i solen på bakgården. Där det b la finns ett citrusträd.

Är ensam idag för Lisa jobbar, men vilket inte gör så mkt för min del är lite halv seg så ligger helst kvar inne och bara slappar, men samtidigt när det är så fint väder ute så vill man ju inte missa det. Så lunchen ute kommer bli riktigt skön. Bara sitta ut på en severing och njuta av solen.

Imorgon skulle det dock bli molnigt så då ska vi passa på att ta Universals Studios. MaryEllen som vi bor hos sa att det är helt galet där men riktigt kul.

Ska försöka att blogga lite nu varje dag! Om ni vill mig nåt så skriv gärna här. Min FB vill inte riktigt!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0