Figaro!

Nu så har jag fått i mig lite mat, blev en Cesarsallad på Figaro. Riktigt bra ställe, jätte trevlig personal och bra mat. Satt kvar ett bra tag efter att jag ätit, va så skönt att bara sitta och ha det skönt.

Men efter så gick jag till en liten babybutik med massor av roliga barn kläder tänkte om jag skulle ha hittat nå kul och ta med mig hem. Men vi får se om det blir nå därifrån var rätt så dyrt. Hittade b.la ett par jätte fina Levis jeans så söta. Sen hade dom massa små lådor med strumpor i som var jätte söta fanns i alla olika mönster.

Nu ska jag ville lite tills Lisa kommer hem, vilket hon lär göra snart. Klockan är redan fem. Tiden har gått så fort. Trodde att jag skulle hinna i väg en sväng men det va så skönt att bara sitta stilla.


Bilder kommer nog upp sen när jag kommit hem.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0