Borta bra men hemma bäst!

Ja, nu sitter jag i mitt och Lisas rum och gör mitt sista blogginlägg från L.A. Kommer bli en helt sjukt lång resa hem. Åker kl 22 lokal tid här, framme i N.Y halv 6 på morgonen lokal tid. Sen åker jag därifrån till Sthlm halv 6 på e.m.

Så kommer bli en riktigt lång resa hem. Men ska försöka roa mig bäst jag kan. Ska iaf leta lite presenter till mormor och morfar. Kommer nog att sitta mest som en sombie på flygplatsen. Känns rätt så bra iaf att hinna landa och inte flyga så intensivt i sträck. För det var jobbigt hit. Men det ska bli skönt på ett sätt att komma hem med. Nån som är sugen så kanske man ska dra en resa i höst runt om i USA.

Läste nu att det går inte bra för något av mina lag som jag håller på Arsenal får stryk av Barca i CL och Frölunda åkte ur mot Linköping.
See you at home!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0