Vill inte att det är måndag imorgon!

Igår kväll så begav jag mig hem till Anna där det blev några cider. En trevlig och lugn kväll.
Blev inte allt för sent heller, då jag Emelie och Marilyn tog oss en tur till Mc Donalds innan vi åkte hem. Men det räckte somnade som en stock när jag kom hem.
Detta är faktiskt min första hel lediga helg på jag vet inte hur länge. Då menar jag verkligen det, jobbade alla helger i nov, var ledig en i dec och nu jobbat alla tills denna helg i januari.

Usch, jag fasar för morgondagen då jag verkligen måste ringa tandläkaren. Har fått problem med visdomständerna :( vilket inte alls är bra. Eftersom att jag dragit ut tänder och haft tandställning så får dom inte komma upp då de förstör allt.
Nu är jag lite orolig över en som har krånglat och flyttat på sig. Så i värsta fall kan det bli till att operera bort den.

Plus att jag känner en som haft som jag och hennes har kommit upp och allt som hon gjorde med tandställningen blev förstört. Det värsta är att det var ingen som hade sagt till henne att de inte fick komma upp.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0