Inte som planerat!

Idag blev det inte som jag planerade igår.
Gick upp rätt å skapligt åt frukost och började städa på en gång!! Vet inte riktigt vad som hände. Men skönt nu när jag tänker efter på vad mycket jag hunnit.

Efter städningen fick det bli en snabb dusch sen in till E-tuna, först Tuna Park där jag trodde att jag skulle hitta en present till pappa som fyller snart. Men icke så in till Åhlens en snabb sväng. Gick in där och hittade en väldigt bra present. Är riktigt nöjd har haft riktigt svårt att hitta något denna gång.

Hittade 2st toppar på BikBok för 99:- kommer bilder sen :)

Hade ju tänkt igår att jag skulle skriva in mig på Kunskapsporten men det blev inte av idag får ta det på måndag, hade även planerat att hämta matteboken hos Madde, men det får bli imorgon.
Känner att jag måste få i mig lite mat nu, kom visst på att jag inte ätit nåt idag förrutom frukost, ooops.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0