Såå trött!

Kan säga så här att från onsdagen till igår så blev inget som planerat! Är så sjukt trött nu.
Onsdagen så skjutsade jag mormor hela dagen och fick höra på alla hennes prilligheter :), torsdagen var det tandläkaren, fredagen så städning på morgonen sen in till Plantagen, där det blev nya krukor.
Lördagen blev grymt jobbig då jag jobbade hela dagen 8-18.15 senast jag hade jobbat var torsdagen veckan innan.
Trodde att jag skulle prka hitta på något på kvällen men icke somnade som en stock. Sen på söndag morgon ringde Pia och var sjuk så blev att jobba hel dag då med, direkt efter jobbet var det hem och laga mat för att sen kasta i sig den innan det var dags att dra och träna!
Sorry till er som jag skulle höra av mig till! ;)

Så imorgon är jag ledig vilket ska bli såå skönt ska sova tills jag vaknar.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0