Så typiskt!

Jaha, jag och Kajsa skulle beställa biljetter igår men icke! Nej å har priserna stigit upp till över 6000:- Helt sjukt, i söndags kväll kollade jag och då låg dom 4800:- och i lördags 5500:-
Men ska lugna mig veckan ut om det inte dyker upp nå tidigare. Lite synd med för dom flygen som ör nu går inte över London vilket hade varit bra då man slipper checka om bagaget.
Men håll tummarna nu allihopa att det gått ner till imorgon vill ha allt klart nu! :)


Idag så mår jag inge vidare ligger faktiskt nerbädda då jag reser mig upp får jag nå slags tryck i öronen vilket är grymt obehagligt. Känner även lite när jag ligger med huvudet på två kuddar. Känner mig lite förkyld med så kan ha samband.

Men hoppas det går över till i morgon då jag ska med Emelie och Viktoria in till till stan!!! Får dock se till att hålla i pengarna nu :)

Ska nog ta och vila en liten stund nu innan mor kommer hem.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0