Pucko!

Fan, vad arg och trött man kan bli på läkare som inte verkar veta vad fan detär man söker hjälp för. Hittar på massa att skit om att nej jag är pollenallergiker så jag kan inte äta någon frukt! Nej för det är pollen i det. Men vafan jag har alltid kunnat äta frukt och kan. Det var ju inte det jag sökte hjälp för.

När det gäller det med frukten kan man ju undra hur hon menade.
Hon säger möjligen vindruvor om du sköljer dom riktigt noga och bananer för dom kommer ju inte från Sverige och behandlas och så kan inte pollen ta sig in genom skalet. Nehe, men hur fan kommer pollen in i en vattenmelon då? Plus hur ofta är meloner svenska då? Ni som vet kan ju ge mig ett svar på det!

Så säger hon så här: Men har du tagit nåt för det här då? (Nässelutslagen)
Nej, tänker jag, det är ju därför jag är här!! Va fan är det jag ska ta???
Jo, då ska jag komma på själv att jag ska ta en pollentablett! Grejen är också att hon säger det så här: "Men lilla du! Det förstår du väl att du måste ta du är ju pollenallergiker!"
Jaha men hur jävla mycket pollen är det ute då????

Bara för att man råkar vara kort jag då tror folk att man är dum i huvudet och inte förstår nåt, eller att man är ett litet barn. Å pratar med en sån jävla fjantig röst till en!

Åhh, jag blir så arg. Sen börjar man ju undra när apoteket säger en sak till en och läkaren en annan. Nu blir det till att leta efter en ny läkare! Så trött på att aldig få nån riktig hjälp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0