Jaha, full fart!

Jag det ble ju inte precis som jag trodde med att vara ledig till söndag. Annika ringde imorse som sagt så 9-15 blev det idag och imorgon så blir det 8-18.15 för att Nina ska ha semester. Så två extra dagar att räkna in till nästa löning :)


Nu så har jag suttit alldeles för längre framför datorn, ca 30min, vilket är verkligen för länge med tanke på allt jag ska hinna göra innan dagen är slut.

Nu blir det först städning med vad det innebär, håller på att tvättar jobbkläder, sen blir det att ta itu med disken. Men där tar det inte slut, när disken är klar så blir det bakning och när det är klart så måste jag nog äta något. Lutar mot hämtmat, men vi får se vore ju bra med en matlåda till imorgon hmm....

Ni får hålla koll på bloggen med spänning för att veta hur allt gått! haha Ska nog gå bra Rihannas senaste popas förfullt här nu, så bara att köra igång!!!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0