Doktorn!

Jaha, då ska jag snart iväg till doktorn då jag igår kväll när jag kom hem från jobbet fick nässelutslag på hela överkroppen, eller ja bara framsidan och sidorna plus hals och huvud. Kliade som en galning. Sen under natten så fick jag på hela magen och sidorna. Så jag har sovit jätte dåligt i natt. Sen på morgonen så vaknade och det varkade vara bra då det hade försvunnit på överkroppen. Men inte, det har gått ner på benen så ny har jag hela underbenen.
Så det var bara att ringa ner och få en tid.

Har funderat på om det är något jag har ätit eller om det är duschtvålen. Fattar inte vad det kan vara. Bara det inte är min katt!!!
Men mamma och jag har diskuterat att om det vore katten så borde det ha börjat på händer och armar vilket det inte har gjort.

Nåja vi får se vad som sägs, efter det så blir det jobb i hela 3 timmar :) lite segt att jobba så kort men men bättre än inget.


Har iaf tagit semester nu den 22/3-1/4! Så får vi väl se om jag får ihop ekonomin och kan komma iväg. Hoppas, hoppas....


xoxo

Kommentarer
Postat av: lisa

hoppas, hoppas... ;)

2010-02-10 @ 07:17:37
URL: http://lisasmaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0