Personalfest!

Kom precis hem från  våran lilla vårfest på jobbet. Riktigt trevlig och roligt framförallt!
Jag är så glad att jag har ett så bra gäng som man jobbar med! Tänker på det eftersom att det finns så många arbetsplatser där många inte trivs och personalen inte alls går ihop.

Monica hade lagat en jätte god grekisk pytt. (Viktoria, jag vet att du inte gillar den ;)
Men den var riktigt god helt i min smak. Annika hade ordnat en litten tävling som gick ut på att lista ut namn ur meningar. Vilket Inger var väldigt duktig på!
Tycker såna lekar är roliga men attans vad frustrerad man blir när man inte kommer på vad det är sen när man hör det så blir det bara...åhh!

Pirkko fick en skål och blommor för 25 år i Coop.


Men nu när man kom hem så får jag veta att moster måste in till akuten. Får hoppas det inte är nå allvarligt. Skönt är iaf att man kan åka till Kpg nu ist för V-ås.



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0